Veckans schema

Eftersom det är tävling på söndag så ska jag försöka göra ett passande schema inför nästa vecka, sen brukar jag aldrig hålla scheman men vi får se hur det blir!

Måndag - Rida ut
Tisdag - Hoppträning
Onsdag - Longera
Torsdag - Gästtränare i dressyr
Fredag - Rida programmet och träna på sånt som inte sitter helt hundra.
Lördag - Inget krävande arbete, mest skritt ute.
Söndag - Råda Ridklubb :D

Jag hoppas att detta funkar nu och att jag INTE ramlar av på hoppträningen igen!
Kan inte riktigt fatta att det var två veckor sen jag red ett riktigt pass på Boman.

För varje dag ska jag göra en utvärdering och kanske även göra ett videoinlägg innan söndag om hur jag brukar förbereda mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0