Vad hände igår?

Igår hände absolut ingenting!
Jag sov bort nästan hela dagen och var bara vaken två timmar under dagan och gick sedan upp klockan halv 6 på kvällen.
 
Natten innan blev ganska sent och jag somnade runt 5 har jag för mig. 
Vi var ett par tjejer som gick in till kungsbacka och bara vandrade runt och sedan hem igen.
 
Kvällens händelse:
Det var en äckelgubbe inne i ett bostadsområde som ropade på hjälp och lät väldigt gammal. Vi såg honom inte för det var träd och buskar i vägen. Han sa att han var fast på vinden och behövde hjälp, så vi gick fram till trädgården och kollade upp mot taket.
Då står gubben på altanen! Vi sa till honom att han inte alls var på vinden ju, och han ropade riktigt argt "Kom hit!"
Vi gick ganska fort därifrån kan jag säga er ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0