Ullared

Idag var jag ju som sagt i ullared men Annie och Julia från tvåan och shoppade lite! 
Jag fick med mig mycket, för mycket.. , så nu har jag saker för ett tag hehe.
I hästväg fick jag med mig:
Två par vinterridhandskar
Ett par ridstrumpor
En mössa
Broddar
Broddhålsrensare (eller vad det nu heter, haha)
Ett Schabrak
Två pikéer
Ett tredelat äggbett
En läderspray
En super snygg jacka
Hästgodis
Ett regntäcke
En fleecetröja
 
Sen köpte jag ett par tröjor och lite annat smått och gott som jag inte riktigt kommer ihåg.
Det bästa fyndet till vardags var nog mina sneackers med inbyggd kilklack!
Glömde ta bild på hästsakerna innan dom åkte ut i stallet så ni får se mina snygga skor !
Lite vardagssaker i hästbloggen ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0