Tillbaka i min dvala

Jaha, jag som än en gång trodde att jag blivit frisk!
Men nu sitter jag här i min säng och mår väldigt dåligt, mår illa, yrsel och rör jag mig för mycket så känns det som om jag ska kräkas .. Gissade på att jag hade lågt blodsocker då jag har ätit ganska dåligt idag, men det blev bara värre när jag fick i mig lite mat.

Annars är det bra!
Skulle klippt Bosse igår, men det var någons säkerhetsgrej till klippmaskinen som stallpersonalen inte hittade igår.
Kanske klipper honom ikväll ifall jag mår bättre, annars får det vänta någon dag till.

Idag har det inte hänt så mycket, haft morgon och lunch-stalltjänst, matte och just nu har vi naturbruk+stalltjänst, men det hoppar jag över eftersom jag inte klarar av att röra mig för mycket.
Emmelie fyller år idag förresten!
Vi firade hennes 16-årsdag i morse innan vi gick ut till stallet, fick nyckeln till deras(Emmelies och Celinas) lägenhet igår och sen bakade jag, Josse, Emma och Sandra en kladdkaka som vi smög in med 20 i 7 i morse!

Ska slänga upp lite bilder från dagen då vi släppte hästarna i paddocken, delar upp bilderna beroende på vilken häst det är.
Hoppas att ni inte har smittats av den årliga sjukan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0