Saknar highland!

Det är helt sjukt att man kan sakna ett ställe så mycket.
Jag har varit borta från SRG i mindre än ett dygn och jag känner redan hemlängtan!

För att komma bort på andra tankar så ska jag sätta på en film, köpte en laddare till min dator igår(äntligen!) så nu kan jag ha med mig datorn när jag åker iväg!

Jag har inte så mycket att berätta, det hände inte så mycket igår nämligen, vi kollade på film medan vi åt, brände mat, gick i regnet och jaa, det var nog allt!
Pluggade lite innan jag sov med.

Om jag kommer på något vettigt att skriva om så gör jag det senare!

En bild som jag tog för någon dag sedan, säg en dag det inte regnar på höglanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0