Planer för dagen

Godmorgon!

Jag sitter, som vanligt, i min säng och funderar på vad jag ska göra under dagen.
Mår likadant som igår, så jag stannar hemma idag och ska väll fundera på livet.
Josefine, Julia och Annie är på väg till Ullared, Celina och Emma har stalltjänst hela dagen och Emmelie har två kompisar här så jag blir alldeles ensam!

Skämt åsido, jag ska kolla färdigt på "Pocahontas" som jag och Josse började kolla på i natt, ska rida Bosse på travbanan och fortsätta massera honom.
Han är fortfarande stel i benet, det är som att han är låst uppe i ryggen, men igår när jag red så var han mycket mjukare så jag antar att all massage börjar verka!
Sen vet jag inte riktigt vad som händer, kommer säkert på det under dagen!

Men jag hoppas att ni fortfarande ligger och sover vid den här tiden på en lördagsmorgon, ha det gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0