Ny dag

God morgon!

Dagen började med att jag fick kasta mig ut till stallet för att ta in Bosse då han bara hade stalltäcke på sig och det är nästintill storm här, regnet börjar däremot avta nu!
Trodde att allt jag hade ätit igår var på väg upp igen, magsjuka på gång kanske?
När jag kom in igen så satte jag på ett avsnitt av "Awkward.", det var kanske inte det bästa, men jag ska inte klaga!

I kväll är tanken att min pappa ska hämta upp mig här och köra hem mig, men om jag åker hem så tar jag ett tåg på lördag morgon, om jag ens åker!
Eftersom min farmor fyller år i morgon så ska jag dit och fira henne, men om jag ska fortsätta må så här så kommer jag mest ligga på en säng och vänta på att få åka hem.
Så jag ska ringa upp min far under dagen och prata lite med honom, för mest troligen stannar jag här hela helgen och på söndag så kommer mamma och hennes sambo Mikael ner och hälsar på, har fjäskat till mig lite ägg med!
Eftersom vi har egna höns hemma så tar vi in 20+ ägg om dagen om inte hundarna hittar äggen före oss!

Men nu ska jag ta på mig lite varmare kläder, gå ner och äta frukost och sen sätta på en film.
Skönt att vara färdig med allt skolarbete så jag slipper sitta med det under helgen!


Saknar min lilla ögonsten! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0