Nu får det räcka!

God morgon!

Jag sitter just nu inne i villan och har precis kollat på dokumentären "Buck", har ni inte sett den än så måste ni göra det, den är riktigt bra!
Jag har verkligen blivit inspirerad av att jobba lite mer western liknande med Carisma för att se om det kan få henne lugnare, kan inte säga att jag vet att det funkar men det är värt ett försök!

Stannade hemma från skolan idag för att jag fortfarande är väldigt sjuk, visserligen är jag sjukt trött efter gårdagen med men jag har inte orken att slita i stallet när jag blir svimfärdig av att sopa lite, då får det va.
Blir jag inte frisk på riktigt snart så vet jag inte vart jag tar vägen!
Tyvärr missar jag dressyrlektionen idag men Bosse kändes inte helt okej igår när jag red.
Han ville inte släppa i vänstersidan och var helt låst i vänster bakben/höft, så jag ska ut och jogga med honom senare i kväll, jag lär ju inte springa brevid på marken, men jag longerar först och sen hoppar jag upp och ser vart vi får plats att rida lite lätt på.
Måste även ta ut en hovslagare till honom, men jag är rädd att det är väldigt dyrt här Kungsbacka.

Tills vidare ska jag sysselsätta mig med en del skolarbete som jag inte gjort under veckans gång, måste verkligen bli bättre på att sätta skolan i centrum för jag har ingen lust att sacka efter redan nu!
Sen blir det nog lite film med mig själv, ska se till så jag får i mig ordentlig mat med under dagen, kan ju börja med att äta frukost snart!
Ska kolla igenom bilderna från veckans hopplektion som Josse tog och se vilka som kommer upp här.

Ni får ha det så bra under dagen medans jag fortsätter gosa ner mig i mitt täcke!
Ha det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0