Mer ingående

Kom på att jag kanske borde skriva mer ingående om vad som hände så ni verkligen förstår.

Bosse kan ibland vara lite fjollig mot hinder och det hände idag.
Katarina hade precis höjt upp ett hinder och vi var första ekipaget på det.
Vi hoppade även en typ av kombination och det var ganska långa avstånd som vi skulle ha 4 galoppsprång på, det resulterade i att Bosse fick rusa mot hinderna och då vägrade han.

Han brukar stanna framför hindret och bara stå där, men nu kastade han sig förbi hindret och jag åkte som en vante in i honom och sen ner på backen.
Kan säga att man hörde när jag skrek in i stallet ..
Men efter en stund så kom ambulansen och de packade ihop mig som om jag st i tusen delar!

Sen har jag ju berättat hur det gick väl framme, tur att ponnyn är söt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0