Ledigt

Har tagit lite "ledigt" från bloggen ett tag, har inte någon ursäkt och tänker heller inte be om ursäkt för det eftersom jag faktiskt har ett liv utanför detta och det livet är inte det lättaste att leva just nu när man är halvt handikappad.

Men vad har hänt under dessa två dagar?
Jag har ridit, hoppat av pollen gråtandes för att det gör för ont, hoppat upp på nya hästar osv.
Igår fick Bosse nya fötter så han fick vila, skrittade istället igenom Emmas ponny Mumin och red fram Annies polle.
Det kändes inte i ryggen under tiden eller dagen efter.
Men ridpasset på Bosse idag funkade bara inte, jag böjde mig väldigt mycket under morgon-stalltjänsten så det kan bero på det.
Ska spara min rygg så mycket jag kan till gästträningen på torsdag nästa vecka, söndagen den veckan ska jag även tävla så jag vilar mig så länge jag kan och sen kör vi på som vi aldrig gjort förut!

Just nu sitter vi och pluggar .. vi försökte och Emma har varit jätteduktig, men vi är färdiga med ett arbete och jag ska snart lägga mig, måste sova mer så min kropp får vila och hinna läka!
På måndag blir det ett besök hos osteopaten och efter det hoppas jag att min rygg är bra igen och att jag kan rida normalt, kanske kan vara med på hoppträningen på tisdag och skippa sjukhusbesök under lektionen? ;)

Har inget mer vettigt att skriva, får se om jag kan fjäska till mig en fotograf när jag sitter på hästryggen igen, kanske  kan släppa honom och få lite profilbilder, iof har jag en del bilder på honom när han är lös hemma, så kan bjuda på dem någon dag när jag har tid(när jag inte äter, sover eller är i skolan).

Vi får höras av i morgon igen, ska bättra på uppdateringen nu!

Liten Bosse - Liten Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0