Kan det vara så att Linus är liten?

Nu är vi (äntligen!) klara med stalltjänsten.
Vi har hållt på hela dagen från kl 8, vilket känns i kroppen på slutet!
Under lunchen skulle hästar ridas och jag fick rida en häst som heter Quando.
Jag som är van med lilla skruttis Linus och andra ponnyer fick nästan lite höjdskräck när jag satt upp på en häst som är högre än mig ;) 
Haha, men det var kul och vi red på travbanan ett par varv, man kan säga att hästarna var lite taggade!
 
Vi skulle rida Linus och Bosse + Emma med hennes häst Mumin på travbanan nu oxå men det blir det inget av, för det blåser närt intill storm här just nu.
Så idag får hästarna vila, och vi med haha, så blir det ridning lördag och söndag istället :)
 
Edit: Fick precis höra från Ellinor att det var lördag och inte fredag.. Någon som är trött kanske? ;)
 
Liten tjej och stor häst (som inte ville vara med på bild^^)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0