Hoppning på schemat

Som Josefine precis har nämnt så hade vi hopplektioner idag.
Det gick faktiskt förvånansvärt bra!
Han vägrade inte på något hinder, han tvekade inte ens, det var mer åt det hållet att jag fick hålla inne honom hela tiden!
Annars så kändes han riktigt bra, han har ju redan börjat sätta vinterpäls så jag ska klippa honom i morgon så han åtminstone kan vara med ordentligt på ridpassen.

Har nu en bild att bjuda på, var lite konstigt ljus och hann inte ställa in kameran på helt rätt inställningar innan jag skulle rida. Av någon konstig anledning hade vi i min grupp bara 15 minuter på oss att göra i ordning våra hästar, bygga banan och skritta fram dem .. ganska korkat.
Men men, en bild är mer än ingen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0