Hopplektion

Då har man haft veckans hopplektion med Boman nu då!
Han var jättelydig och mjuk i sidorna, han lyssnade på vad jag ville och vägrade inte en enda gång!

Haha skämt åsido!
Skrittade bara under ridpasset för att jag ska hålla igång musklerna i ländryggen, så vi gjorde många skänkelvikningar, framdels- och bakdelsvändningar, skritt-halt-backa-skritt osv.
Jag kände under ridpassets gång att det blev bättre i ryggen, om man tränar så försvinner en del av smärtan, så jag funderar på om jag ska ta mig upp lite tidigare om mornarna och skritta honom 20-30 min och sen låta Emmelie eller Josse rida igenom honom på eftermiddagen.

Mer än hopplektionen har jag inte hunnit med idag.
Josefine slutar sin lektion vilken sekund som helst, så jag drar mig ner till stallet snart igen och slår sen följe till svenskalektionen.
Har även ringt en hovslagare idag, men hon svarade inte så jag skickade iväg ett sms, så vi får hoppas att hon hör av sig så fort hon har tid. Bosse hovar är verkligen inte fina nu, måste göra något åt dem och det är snart!

Vi hörs mer sen, får se om Emmelie har lust att trimma Bosse i ridhuset idag så kanske jag kan fota henne med!
Ha det!

Saknar min lilla bebis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0