Göteborg nästa

Vid lunchtid idag så åker jag in till göteborg för att vara hos min syster Anna under helgen.
Ska se om vi bara kan springa in en snabbis på nordstan och köpa en laddare till min dator då jag och Josefine just nu delar på en och samma laddare.
Tar även med mig en del skolböcker så jag kan plugga under tiden.

Jag vet inte hur det är med internet hemma hos henne, så jag ska göra lite tidsinställda inlägg innan jag åker och om det går så gör jag inlägg via mobilen under helgen.
I kväll kommer ett åsiktsinlägg upp, handlar om respekt på tävlingsbanor, så det är bara att förbereda sig.
16:56 kommer det upp, så boka datorn där hemma!

Nu ska jag kolla färdigt på filmen "John Tucker must die" och samtidigt skriva inlägg.
Hörs på ett eller annat sätt!

Vill ta mig upp på pollen och hoppa innan jag blir rädd för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0