Godmorgon bloggen!

Haha, skämt åsido!
Jag tog mig upp ur sängen vid 9 idag, åt frukost, fixade tvätten, sorterade mina kläder som låg på golvet och la mig i sängen igen.
Mamma, Mikael och måsen kom hit vid halv 11 och åkte igen vid 1 ungefär.
Under den tiden så har vi kollat runt på anläggningen, snackat skit, ätit mat och pratat ännu mer.

Efter att dem hade åkte så gick jag och Josse upp till lägenheten och kollade på film, jag har sovit där uppe i en timme med så nu försöker jag väcka mig själv med choklad och 7up.
Josse är kvar hos de sovande barnen och jag ska dra mig ut till stallet, vet inte riktigt vad jag ska göra med Bosse idag, antingen blir det ett dressyrpass eller så tränar jag honom för hand.
Mamma tog med sig min repgrimma och ett långt grimskaft så jag även kan rida på det, utan den träningen genom alla år så hade nog inte Bosse varit så lätt att hantera som han är nu!
Men risken är den att någon blir sur på mig för att jag bara rider i grimma och grimskaft, men jag får se hur jag gör.

Uppdaterar er senare om hur det blir, ska ta med mig kameran ut och fota honom och stallet så kan ni få se hur det ser ut här på anläggningen.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0