God morgon

Hej på er!
Jag halvligger just nu i sängen och försöker komma på ett bra sätt att sitta på utan att det gör ont, kan säga att det inte går så bra.
Jag har fruktansvärt ont idag, minsta lilla rörelse och det gör ont i ländryggen, så det är inte smärtfritt att ta upp mobilen och skriva ett inlägg!

Om jag har lika ont i morgon så måste jag nog tyvärr åka in till sjukhuset igen för det här kan inte vara rätt.
När jag skulle lägga mig igår så kunde jag inte ens hålla inne tårarna för att det stack till så hårt i ryggen.

Som ni kanske förstår nu så är jag inte i skolan, ska försöka ta mig ner till köket och äta lite frukost snart.
Hoppas att ni har det bra och nästa gång ni hoppar med era hästar, håll i er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0