God morgon, god förmiddag... hej!

Nu sitter jag och latar mig här med datorn i knät. Jag har vart vaken några timmar men har inte orkat gå upp än, jag har legat och kollat på film istället haha. Men nu ska jag snart gå ner och äta frukost och tänkte sen gå ut till de små pollarna och se om dom lever. Idag är det bättre väder, eller ja det regnar i alla fall inte! Så då kanske det blir ett pass på travbanan med Celina och Emmelie och sen får vi se vad jag gör med Mumin.
Det har varit väldigt dött här utan Emma och Ellinor, jag tror att det är därför jag inte gått upp än för det känns som att det inte riktigt blivit dag än ;)
 
Men jag slänger nog upp något litet inlägg innan jag drar mig ut till hästarna, nu blir det mat!
 
Här har vi det lilla Mumintrollet för de som inte vet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0