Glömsk!?

Tror ni jag kom ihåg att ta med mig kameran till stallet? NÄ
Då sa jag till mig själv att jag får ta kort med mobilen, gjorde jag det? NÄ
Ibland är inte mitt minne det bästa!

Aja, nu är jag iaf färdig i stallet, höpåsarna är gjorda, Bosse ..
Jag glömde lägga på honom ett regntäcke -.-'' jag fortsätter snart skriva!
Så där ja!
Nu är jag färdig i stallet!
Tränade honom för hand idag och det märks att han har tappat lite den senaste tiden.
Tror att det kan vara bra för oss båda om vi sätter en dag i veckan som vi tränar för hand så det inte försvinner och att vi bara slarvar!
Vi höll på i ungefär 25-30 minuter och sen myste vi bara medan Josefine och Emma red sina pollar i dressyr.

Snäll häst väntar på att "mamma" ska komma tillbaka!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog mest ta det lugnt, sätta på en film eller något sånt.
Nästa vecka så hoppas jag verkligen att jag mår tillräckligt bra för att pallra mig till skolan, orkar jag inte så kan jag ju gå efter lunch men vill inte missa för mycket så jag får bita ihop. Mår redan bättre så det ska nog inte vara några större problem!
Ser ju framemot fredag med, så det ska nog hålla mig frisk!

Btw, tävling om en vecka, TAGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0