Done!

Ni anar inte hur skönt det är att vara färdig med allt!
Visserligen var det bara lite men ändå.

Emmelie tar sig an Bosse idag och rider ut honom samt fixar höpåsar, så jag kan ta det lugnt resten av dagen, vet inte hur många tack hon är värd nu då hon alltid tar sig an honom när jag inte kan! <3
Men resten av dagen ska nog tillbringas framför en film, har inte orken till att springa runt som en tok idag, tur att det inte är min städdag än!

Nu ska jag föra över lite bilder från kameran och hoppas på att jag kan bjuda er på några smarriga bilder i kväll.
Förlåt för ett tråkigt inlägg!


Sötis hästen kastar sig över hindret som ligger på 80-90 cm!
Snart är vi tillbaka där vi en gång var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0