Dagens planer

God morgon!
Jag förstår inte varför jag är uppe vid den här tiden när jag har studiedag!?
Men som sagt så är det ju lite jobbigt att sova.

Idag är det planerat att jag ska åka till min syster som bor i trelleborg och vara hos henne hela helgen så jag får lugn och ro, men vet inte riktigt hur jag ska göra.
Där kommer jag få sova på en sova som inte är den mjukaste tydligen, men det är lugn och ro där.
Här kommer jag sova i en mjuk säng men det kommer gå personer lite fram och tillbaka genom hela helgen.
Iof så sover jag väldigt djupt på natten och under dagen så är jag ändå vaken.
Men jag ska ringa till henne och till min mamma och bolla det lite fram och tillbaka.

Josefine har stalltjänst hela dagen, så ni kommer inte få så bra uppdatering från hennes sida.
Jag ska försöka underhålla er så gott jag kan, men det är ganska svårt när jag inte kan berätta om hur dagens ridpass gick och vad jag gjorde i stallet, kan informera er om att det kan ta upp till 2 veckor innan all smärta är borta och därför kan det ta ett tag för mig innan jag kommer upp på hästryggen igen.
Kanske får be Emmelie "gästblogga" om hur ridpassen går?

Nu ska jag försöka ta mig ur sängen så jag får i mig lite frukost, ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0