Asfalt åt alla håll!

Känner att jag bara blir sämre igen, fattar inte vad det är för virus jag får hela tiden!
Lyssnade iallafall på vad mamma har sagt och tog på mig vinterjacka och halsduk när jag skrittade ut på Bosse.

Saknade min polle för mycket för att låta han stå i stallet hela kvällen och behövde någon att prata med.
Så vi tog en tur på ca en timme på en ny väg, eller ja ny och ny jag har inte ridit där förut!
Och jag kan inte mer än klaga! Vart man än går så är det asfalt, asfalt och ännu mer asfalt!
Det finns EN grusväg som jag vet om och jag har letat ganska mycket, finns självklart många småvägar men de leder bara fram till hus.
Ganska trist att man bara har tillgång till travbanan annars för det kommer ju bli trist tillslut.

Men nu ska jag sluta klaga, vilket jag säger i ungefär varje inlägg! Haha!
Det var iallafall mysigt att ta sig en tur på Boman, han var väldigt fjollig men det förstår man när han står inne 20 timmar om dagen och inte ser mer än ridhuset, paddocken och travbanan!
Även om jag höll på att ramla av då och då, trodde mina naglar lossnade - bokstavligen talat så kan jag inte annat än skratta åt ridturen!
Musik i fickan, påklädd som om jag var redo för skidbacken och en fjording som gick på tårna!
All the crazy shit I did tonight, those would be the best memories!

Funderar på om jag borde lägga mig snart, vet att det är fredagskväll men det finns inte så mycket att göra när man har magvirus och folk flyttar sig från en!
Ska försöka bli bättre i morgon så jag kanske kan åka till farmor och fira henne, annars ska jag försöka få hit min hund på ett eller annat sätt så jag kan underhålla mig lite, mamma och Mikael kommer ändå på söndag och då kan dem ta med sig honom hem, kanske vill min kära syster komma hit och sova en natt? :)

Nu ska jag avsluta detta inlägg med några bilder på min übersöta hund Måsen!


Haha sjuka hund! Jag kan inte vara gladare än när jag har honom vid min sida! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0