Älskade syster

Tyvärr sitter jag fortfarande här i min säng i Kungsbacka.
Skulle dragit in till till lite kompisar i Stenungsund men det sket sig, jag kan ju fortfarande åka dit men vi får se hur det blir med den saken.
Har även lite andra anledningar till att åka hem ikväll med.

Men snackade nyss med min syster, tror samtalet gick mot en halvtimme!
Vi berättar ungefär allt för varandra, om något har hänt då ringer jag min syster, samma för henne.
När jag bodde hemma så kom hon in till mitt rum varje kväll för att prata om allt mellan himmel och jord, vi kunde sitta i timmar och prata om saker.
Och nu när jag bor här så känns det så konstigt, för det kommer inte någon syster till mig på kvällen.
Nu när jag pratade med henne så hade vi en del saker att ta upp, jag skrattade, blev förvånad, suckade, grät  och ja, allt man kan göra.

Egentligen skulle jag behöva åka hem i kväll och bara ha en myskväll med henne, men får se om jag åker hem tidigt i morgon i stället.
Jag har så mycket att berätta för henne och skulle verkligen behöva en sån där mysig kram som man kan få ibland!
Kan stolt säga att jag älskar min syster, hade det inte varit för henne så hade jag nog inte varit den jag är idag för hon har alltid stått vid min sida, vad jag än gör.
Visst, jag kan hata henne, slå henne och aldrig mer vilja se henne, men vad som än händer så löser det sig!

Det var kanske inte meningen att skriva så långt, tänkte mest berätta att jag hade snackat med henne ett tag!
Annars så har dagen rullat på, red skolhästen Nimpa förut och hon var helt underbar, när hon verkligen arbetade istället för att ta tygeln och sticka iväg så var det riktigt kul att rida henne!

Men nu ska jag vara lite social med alla här!
Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0