Råda ridklubb

Här kommer min utvärdering av Råda ridklubb.

Parkering: Alla transporter stog nära sekreteriatet och fiket, så det var inte många ridande ekipage som passerade den vilket är väldigt bra enligt mig.

Framridning: Framridningen var en paddock på ungefär 38x60 meter, underlaget var väldigt bra men det stod ingen personal vid ingången men det sköttes väldigt bra av oss ryttare ändå.
Alla hade koll runt om sig så det blev inga krockar här och var.
Vid gången till tävlingsbanan satt det en person som hade stenkoll och det fanns även en stor klocka så man kunde hålla koll på tiden.

Tävlingsbanan: Ridhuset var väldigt litet, ganska dålig belysning, det blev solkatter överallt, det satt gummiplattor vid alla kanter och underlaget var jättelöst. Kan säkert bero på att dem precis hade lagt in det.

Cafeteria: Här fanns det allt möjligt och det var supergott! Fanns dock inte så många bord så det var ganska fullt mitt på dagen.

Övrigt: Det här var den mysigaste anläggningen jag har varit på! Man körde in genom en allé och alla hus var väldigt gamla och det gjorde allt mycket mysigare.
Jag kommer verkligen komma tillbaka hit, ska boka upp varje helg som det är tävling här!

Betyg: 4/5 hästskor, men det blir nog 5 så fort underlaget i ridhuset blir bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0