Gästtränare

Hej!

Det var ju meningen att jag också skulle ha ridit för gästtränaren, men så blev det icke!
Igår fick jag migrän och den har varit kvar hela dagen så jag var bara med på provet och sen gav jag upp att försöka koncentrera mig.
Om jag mår bättre senare till kvällen så ska jag ta mig ner till stallet och rida Bosse, tror att jag ska rida igenom honom idag istället, annars tar jag honom på travbanan. Det beror lite på hur mycket energi han har.
Så egentligen skulle jag kunna börja på travbanan och sen fortsätta i deras paddock? Det låter mycket bra!

Jag ska sluta babbla på nu och ta tag i saker istället.
Mamma ringde upp mig förut och fick mig på bättre humör genom att säga att jag ska på möte med personer på Nösnäs och sen börjar jag så fort som möjligt. Visst, jag kommer gå hemma och klaga på att jag saknar allt här och tycka att jag är dum i huvudet för att jag slutade, men jag gör det här för mitt och Bosses bästa.

Vi hörs av senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0