Fest eller!? + Bilder del 1

Haha det var iaf vad mina kära kompisar hade!
Jag och Emma drog över till ett par personer senare på kvällen och nästan alla var ju helt borta, men vi stannade några timmar och drog sen när det bara blev kaos.
Snackade med lite kompisar när jag kom tillbaka hit och sen blev det en dejt med kudden.

Nu har jag precis vaknat och ska fortsätta tvätta lite och sedan börja packa. Ska försöka få in en frukost där med!
Tänkte att jag ska rida Bosse lite senare idag så jag kan kombinera det med att jag ska duscha honom, men går nog ut vid 3-4 och ska packa hans grejer, smörja utrustning, byta schabrak och lite sånt.
Ikväll blir det mys framför en film efter att jag har följt Emma till göteborg, kommer sakna den bruden något stort!

Bjuder på lite bilder från när jag fotade Bosse, får nog lägga upp dem i flera omgångar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0