Dressyrpass

Red som sagt ett dressyrpass på Bosse idag och jag kan säga att det behövdes verkligen!
Han ville inte riktigt som mig och jag vill inte som han under början så vi körde på med enkla saker som vi vet sitter för att få en positivare bild på det hela och det fungerade väldigt bra.
Efter att jag hade jobbat honom i 20 minuter så red jag programmet och sen började jag finslipa allting.
Det är sjukt hur mycket allt bara har släppt så det ska bli skönt att få komma hem så kan jag ta en genomkörare med min granne som är min gamla tränare.

När jag hade gjort x antal övergångar och x antal varv på volterna så började allt komma tillbaka. Vi hittade varandra någonstans på mitten och sen gick det bara bättre och bättre!
I morgon är det bara skritt som gäller och jag ska göra honom så mjuk jag kan inför tävlingen.
Men efter ett pass på 80 minuter så är jag riktigt taggad, vill inte ta ut något i förskott men det känns som att vi är fit for fight men man vet ju aldrig, han kan lika gärna ha en dag där han inte vill som att han visar sina bästa sidor och tar hem allt!

Nu ska jag hoppa in i duschen innan badrummet blir upptaget igen, vi hörs av mer ikväll eller i morgon!
Ha en grym fredag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0