Dagens planer

God morgon kära ni!

Igår red jag ut en sväng på Bosse, ingen av oss var på humör för att arbeta så det fick bli så. Kände även att jag inte behövde skriva i ett inlägg att jag red ut, så sparade det till idag.
Men idag är det andra planer!
Efter att 2:orna har slutat sina hopplektioner så ska jag träna med Bosse, kör först igenom programmet och sen finslipar allt som inte sitter helt. Efter det ska jag börja packa.

På söndag tar jag med mig Bosses saker, även lite till mig då jag flyttar hem igen på måndag. Kommer tillbaka hit efter ett möte i stenungsund och hämtar alla mina saker.
Jag kommer självklart sakna alla personer här, men när jag tänker på det så kommer jag inte sakna skolan eller stallet utan det är bara mina kompisar och det är väldigt skönt för då behöver jag inte ångra mig sen!

Men slut på det tråkiga, nu ska vi tagga inför tävlingen!
Funderar på om jag ska ta cykeln till Maxi och köpa morötter, gurka och sån där god, krämig sak som man kan doppa i. HAHA det lät fel, men jaja, tänker verkligen dra ner på allt sött och onyttigt och börja tänka på min hälsa istället. Duktig flicka här, blivit ganska inspirerad av Emma så jag tackar henne!

Nu måste jag dra mig till skolan, så vi hörs av senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0