Dagens aktivitet

På schemat stod det att jag skulle longera och det gjorde jag, försökte iaf..

Han var verkligen inte sitt vanliga jag idag, försökte få honom att slappna av men han försvann bara och höll på att gå omkull i galoppen för att han stressade upp sig så mycket.
Jag valde att avsluta och hoppas nu istället att det går bättre i morgon. Kommer även ha ett pass för mig själv, så han kommer ha lättare för att fokusera och han kan behöva tiden.
Jag är ganska taggad inför i morgon, visserligen håller jag på att tappa min röst, är sjukt trött och måste plugga till ett förhör vi har i morgon, men vi kör på ändå!

På fredag kommer mina kära vänner här i klassen hitta på något skoj, men vet inte om jag orkar vara med eftersom det är tävling på söndag. Men jag ska iaf kolla förbi, se hur läget är och om jag orkar joina dem.
Kom precis på att jag lovade er lite bilder på Bosse med och dem kommer upp så fort jag hinner, det är väldigt mycket i både skolan och mitt huvud just nu, men jag gör så gott jag kan!

Bjuder er på en väldigt söt Bosse så länge!

bilden vill inte vända sig -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0