Uteritt för pollarna

Jag red ut på både Carisma och Bosse idag, med Bosse lullade jag mest på och plaskade lite i sjön medans Carisma fick sig ett riktigt pass!

För Carismas del var det trav för hela slanten, skrittade bara när hon skulle värmas upp, i de värsta nerförsbackarna och i avskrittningen.
Annars gick hon på riktigt bra och sökte sig även neråt en del och det är alltid skönt när hon försöker.
Det finns egentligen inte så mycket att berätta, vi klättrade uppför en pytteliten backe med, det var ungefär allt vi gjorde.
Hittade även ägaren till bilen som var nära att köra på oss, så vi får se hur det blir med den fronten, men det är inget som kommer tas upp vidare här på bloggen.


Annat som hänt idag är att jag har hållt lektion för tre små söta tjejer!
De kommer hit varannan söndag och får lära sig rida på Bosse och Muskot.
Mår inte så mycket bättre men klart man samlar ork till att hjälpa de små töserna, så sjukt gulliga är dem när de ska hjälpa en med att sadla och de brukar peka och säga vad man ska göra! Jätte roligt faktiskt!

Nu ska jag fortsätta kolla på film, ska bara springa ner och hämta en kopp te och sen mysa med det resten av kvällen.
Kommer stanna hemma imorn då jag fortfarande känner mig riktigt krasslig efter en fullproppad dag, vet inte om jag har vilat en enda minut faktiskt!
Så imorgon ska jag rida Carisma, får se vad jag gör med Bosse och kanske få lite färg på kroppen?
Låter bra enligt mig, men ni får ha det så bra så hörs vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0