Sjukling

Jag har inte haft något ork till att blogga då jag helt enkelt är för sjuk.
Jag har inte ens ork till att rida, och då är det riktigt illa!
Men måste ta mig ut och träna lite galoppfattningar och "miljöhinder" med Carisma så hon vänjer sig inför tävlingen om 2 veckor.

Jag var ju som sagt hos läkarhuset i torsdags och skrev ut ett pencillin som jag nu ska ha i 10 dagar, 3 tabletter om dagen.
Men det känns verkligen inte bättre, känner mig ännu mattare och har ännu ondare i kroppen utan att egentligt ansträngt mig. Hoppas att det vänder snart så jag är i farten igen.
Jag är inte riktigt den typen som kan sitta stilla och ta det lugnt, ni kan ju fråga Josse om hur jag blir när jag är .. överpigg.

Nu ska jag lägga mig, hoppas på att jag sover lite längre än till 7 imorgon!
Ni får ha det och hoppas ni förstår varför jag inte tar så mycket tid till bloggen nu när jag är sjuk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0