Presentation av Josefine

Hej! Jag heter som sagt Josefine Nibell och är 15 år - född 96. Jag bor i Svenshögen ca 15 minuter från stallet med min familj. Jag rider ca 4-5 dagar i veckan, och de andra dagarna så tränar jag lydnad eller agility med min hund Tempi. Jag går i samma klass som Ellinor, sista året i 9:an. Jag väntar just nu på svar från gymnasie intagningen, jag har sökt till SRG Kungsbacka, Strömma och Uddetorp. Alla tre är naturbruks gymnasium.

Acke är Ellinors systers häst som jag har halft på foder. Han har en riktigt stor personlighet, med både bra och dåliga sidor! Just nu är han inne i en liten trotsålder och kan vara riktigt elak. Så vi tränar rätt så mycket från hand, och nu det senaste har det gått riktigt bra! Jag har tagit hand om Acke sedan slutet av sommaren 2011, och alla dagar är bra på sina sätt. Jag planerar att starta både hoppning och dressyr detta året med honom! Dock är han inte en jätte hopptalang så det blir nog ganska lågt haha.



Är det något jag missat så fråga på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0