Plugg

Det var meningen att jag skulle tagit mig en skrittrunda på Bosse och låta Carisma vila, men de båda får vila idag då jag MÅSTE plugga!
Att plugga är verkligen det tråkigaste som finns, men det måste bli gjort och jag brukar alltid skjuta på läxorna tills dagen innan förhöret och trycka in allt då, vilket inte är så bra!

Så idag får bli en helt hästfri dag och bara plugga, kunde däremot inte låta bli att krypa i ridkläderna ..
Hade tänkt att rida ut barbacka och bara chilla, men jag får låtsas som att jag gör det!
Lägger upp några tips inom ridningen som har hjälpt mig och Bosse otroligt mycket lite senare ikväll, kanske även lite mål och visioner, men det märker vi!


Ser det här ut som Carisma tycker ni? ;)
Här är året 2009 och Carisma är bara 1 ynka år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0