Planering kanske?

Jag ska tävla Acke samtidigt som Ellinor tävlar Carisma. Och funderade på att också göra en planering, som hon har till Carisma. Men jag är sjukt dålig på att hålla det jag planerat, kanske ni redan har märkt? Jag gör det jag och hästen känner för just den dagen, beroende på vädret, ork mm. 
Men jag ska i alla fall ha en planering på saker jag ska hinna träna på och göra innan tävlingen.

Vi skulle behöva träna på höjd, jag vet inte vilken höjd som passar Acke.
Uteritt, helst till "grusgropen". En liten skogsväg där man kan hoppa.
Galoppövningar.

Det är det som jag vet just nu kommer hända inom dom nästa två veckorna. Sen blir det ju såklart annat arbete också. 

Nu ska jag träna lite med hunden, här får ni en bild på henne från i sommras/höstas!




Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0