Planer för dagen

Om allt blir som det ska så kommer min dag se ut såhär:
Eftersom hoppträningen för laget blev inställd(igen) så kommer förhoppningsvis jag och Josse ta oss en tur ut på Bosse och Carisma, annars så blir det dressyrpass på båda pollarna om Josse inte kan komma.
Sen ska det bli fin fint i stallet så kanske vi kan visa upp det i ett videoinlägg om det är intressant.

Annars kommer jag plugga väldigt mycket då jag har en del saker framför mig som jag inte kan skjuta på längre!
Ska även försöka smörja lite småsaker till hästarna och fira min älskade mamma som fyller år!

Har funderat på att börja med "Ur Ellinors garderob", det gick som en trend för ett tag sedan och tänkte att jag kan ta upp den igen!
Så det kommer isf komma upp ett sådant inlägg i veckan och sen har ju faktiskt jag och josse lite planer sen innan vi startade bloggen, ska bara få igång hennes minne först!


-Här har ni då den rätta sidan av min s.k syster Josefine-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0