Mot skolan

Har varit hemma nu havla dagen pga min "sjukdom" eller vad man ska kalla det.
Men har nationellt prov kl. 12 så ska dit och göra det, men åker redan vid 11 så jag äter där på skolan med min små kompisar.
Sen stannar jag nog resten av dagen, vi går ju ändå bara till 14:10.

Får se om jag orkar rida sen eller inte, skulle behöva träna Carisma med lite galoppövergångar då hon oftast flyger iväg när man fattar galopp, hon ska ju tävlas om mindre än 3 veckor så det kan ju behövas! 
Men vi får se när jag komme rupp på hästryggen igen, det är sjukt jobbigt att vara såhär matt hela tiden :/


-första galoppen-

Men men, nu åker jag snart, så vi hörs senare ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0