Hoppträning

Ikväll är det hoppträning på schemat för Bosse.
Den börjar 20 över 8 så vi åker nog hemifrån vid halv 8 iaf.
För er som vill veta tränar jag för Lotta Wahlborg varannan tisdag och det funkar super!
Jag lär mig så mycket varje gång och det klickar mer och mer för mig och Bosse när det gäller hoppningen.

Så fram tills dess kommer jag fixa lite i stallet och sätta ihop en outfit till mig och Bosse, kan tänka mig att det blir marin och röd.
Ska se om Josse följer med ikväll, då sätter jag nog henne på arbetet att filma så jag kan se vad jag behöver träna på mer hemma.

Tyvärr har jag ingen bild från förra gången så jag bjuder er på en lite äldre bild från en hoppträning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0