Gårdagen

Igår blev det ingen uppdatering eftersom jag och Ellinor haft filmkväll hos mig med ett par kompisar.
Vi började kolla på första filmen vid halv 6 och blev färdiga med sista halv 2! Sammanlagt 5 filmer haha ;)
Snacka om att man blev stel av att bara sitta still i en soffa. Kompisarna sov över och innan de åkte hem kollade vi på en till film.
Jag färgade också Ellinors hår, kan ni gissa vilken färg?

Idag ska jag bara sitta och jobba jobba jobba på ett arbete som skall in i morgon kväll, och i morgon ska jag på släktkalas. Får se när det dyker upp inlägg under dagarna, ha en trevlig lördagskväll allihopa!

Har hittat ett jätte roligt klipp med mig, Ellis, Jasmine och Carisma från när vi hälsade på lilla Ucklumskolan! Lägger kanske upp det senare ikväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0