Fux? Risegårds?

Hittade precis min ponny Carismas pass och blev väldigt förvånad!
Vi hade en gång i tiden en liten shettis som hette Risegårds Misty, henne fik vi ner av min mammas väninna som bor långt upp i Sverige.
För 2 år sen fick vi ner en ny häst av samma person, Carisma.
Vad jag nu ser är att hon också heter "Risegårds". Carisma är även bara några år yngre än Misty vilket betyder att de kan ha stått på samma stall något år!
Vad jag även fick läst mig till nu, är att när Carisma då var mindre så skrev de in i hennes pass att hon är en stickelhårig fux! Jag tror verkligen inte mina ögon!

Jag tycker sånt här är jätte kul att leta upp och söka runt på mina hästars stamtavlor, jag kan roa mig i flera timmar med sånt!
Sen hittade jag lite om Bosse med!
Han har ställts ut som 3 åring och VANN, han har även några elitston och elithingstar längre bak i stammen.
Det trodde jag inte om min älskling, sen står det att han har en markbunden trav, njae?
Så nu är jag riktigt taggad på att ställa ut honom!


-markbunden var den va?-


-fux?-


-Risegårds Misty-



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Jag är dotter till ägaren av risegårdsstuteri. Jag har varit med under både Mistys och Carismas första dagar. Vad roligt att höra att de mår bra :)

2013-09-12 @ 21:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0