Dagens planer

Sitter här i skolan och gottar mig med lite choklad när vi har lästund, mums!
Får se vad dagen ger, har inte bestämt mig om jag följer med Ellinor på träning idag eller på torsdag. Med lilla Acke ska jag nog ha lite arbete från hand som nog avslutas med lite trickträning. Han har tappat en sko så det blir ingen ridning tills Hovslagaren kommer. 

Gud va glad jag blir när vädret blir bättre nu! Visst det blåser lite här hos oss idag men igår var det strålande sol. Förhoppningsvis så blir det varmt och utan blåst på lördag för då ska nämnligen jag och Ellis göra något speciellt med pållarna. Mer får ni veta sen om det ;)



Haha för något år sedan så bet Bosse av Ackes örontopp så han blir kallad för Acke halvöra lite då och då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0