Dagens aktivering

Ja, jag är kanske inte den bästa personen som kan hålla en planering!
För det blev löshoppning för alla pollarna idag.
Kommer istället byta ut en hoppträning för Carisma mot en dressyrträning.

Bosse tog sig över en meter vilket var ganska imponerande då det var ett tag sen nu.
För Carisma var det tredje gången hon löshoppades och det gick väldigt bra, men jag bestämde mig för att sluta vid 80 cm även om hon var mycket över och var lugn. Det kändes helt enkelt bäst så!

Det blev många bilder på Acke och många filmer på Bosse medans Carisma hölls borta från kameran.
Jag har glömt ladda den sen sist så hon får komma med på bild någon annan gång.
Lägger över bilderna ikväll efter att jag fått i mig lite mat!
Alla hästarna skötte sig väldigt bra, alla rev minst en gång och pojkarna vägrade men det var även lite tröttare än Carisma.
Men över lag så är jag riktigt nöjd med alla!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mat, ni får klara er så länge!
Ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0