BORTA! - med vinden

Det är iaf vad min hund är just nu!
Inte ett spår efter honom, så jag ska ut och leta efter honom snart igen.

Idag har jag varit i skolan sen 11 ungefär, åt med lite kompisar och gjorde sen NP i NO, labb.
det gick jättebra och var mycket lättare än vad jag trodde! Var lite paff över att det gick så fort med, då var det tanken att jag skulle ta bussen hem som går 12:50 men den kom aldrig, så jag skyndade mig tillbaka till skolan och var med på sista lektionen som då var teknik. Som jag gjort även de andra gångerna så målade jag staket till vårat hus som vi bygger, umgicks med kompisar och chillade!
Kommer sakna våran klass något enormt mycket! Vi är verkligen som en stor familj och alla har kommit så nära varandra, nä det kommer bli jobbigt. Ännu jobbigare blir det om jag kommer in på ridgymnasiet och jag måste flytta härifrån.
Då kommer jag ju inte komma hem varje helg heller, men kommer säkert stormtrivas där om jag kommer in!

Jaa, där fick ni reda på lite om mina dagliga tankar, det va väl kul? ;)
Nu kan jag inte sitta här och dra mer! Måste leta efter hunden min!


-Min hund, cockern, och några av hans valpar(tjuvparning)-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0