Bilder från dagen

Jag valde att inte följa med Ellinor på hennes hoppträning idag då vi har nationellt prov i kemi i morgon, och jag upptäckte att jag verkligen suger på det. Men jag åkte till gården och hjälpte min kära kompis att fixa klart i stallet, och så tog vi lite bilder på pollarna i paddocken! Hade inte riktigt lust att sitta och redigera alla bilderna så några har lite dåligt motljus, but we'll survive!
Och jag måste säga att Bosse har ett riktigt bra steg för att vara fjording asså! Och Acke ser ju inte helt dålig ut han heller hehe.


























Så söta de små buspollarna är!
Efter detta så tog vi upp dom till stallet och medan Ellis gjorde i ordning Bosse så tricktränade jag lite med Acke. Sedan fick även han en rejäl i genomborstning! 

Ha en trevlig kväll så hörs vi i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0