7 saker ni (kanske) inte visste om mig

 Jag är Jasmines gamla ägare som Jessica på http://ungdressyr.blogg.se äger nu.

 Som ni kanske kan lista ut då så har Jessica haft sina tre hästar hos mig.

 Jag är helt SÅLD på skor, vill bara köpa och köpa! :D

 Jag började inte bli intresserad av dressyr försen sommaren 2010, vem tror ni inspirerade mig till det? ;)

 När jag hade min quarterhäst funderade jag på att börja i western, jag är fortfarande intresserad av att testa på voltige eller gymkhana!

 Jag har problem med mina luftvägar så jag snarkar som en man om nätterna! Jag varnar er!

 Om jag ser en person göra en konstig min så bara händer det ibland att jag härmar personen även om jag inte känner den! Det är verkligen jättepinsamt! Då upptäcker jag mig själv sitta och göra en ful min medans andra glor på mig xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0