3 typiska saker om...

3 typiska saker om mig:
 När jag kommer hem efter skolan så måste jag gå en liten "runda".
Först kommer jag in i rummet, lägger väskan brevid sängen, tar av mig skorna borta vid garderoben, slänger mobilen i sängen, hänger upp jackan på dörren och går på toa. 
Tyvärr kommer josse och stör ibland och då sätter jag mig på golvet och bara väntar xD
 När jag inte har något att göra och lyssnar på musik så "slår jag in" mobilen med hörlurarna som ett presentpapper!
 Jag måste alltid sitta och skaka på åtminstone ett ben, stressben med andra ord.

3 typiska saker om Bosse:
 När han rids med hackamore så försöker han alltid fånga skänklarna på bettet med underläppen.
 Han lyckas nästan alltid räcka ut tungan på bilder som skulle kunna vara fina!
 Han brukar äta upp tuppens speciella mat om han är lös i stallet ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0