Bloggsug

Jag känner i hela kroppen hur mycket jag längtar efter att få skriva inlägg här och kunna uppdatera er om mina hästar!
Visserligen är det en och en halv månad innan vi kör igång .. men kan jag verkligen hålla mig så länge?
Det är så fantastiska saker som har hänt och jag vill bara dela med mig av allt till er.
Kan faktiskt medge att jag kikar in här flera gånger om dagen för att se vad det är som händer när vi är borta ;)

Men vad tycker ni?
Ska jag komma tillbaka redan nu och vänta på att Josefine kommer senare eller ska vi göra en rivstart tillsammans i Augusti?

Ni avgör!
Kan bjuda på lite bilder så länge.



Here you go kära läsare! :)

//Ellinor


Kommentarer
Postat av: Annika

Så fin fjording :)

Svar: Tack! :)
rwl.blogg.se

2012-07-27 @ 12:52:09
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Jenni Bloom - Team LB

varför ska ni vänta med att uppdatera??

Svar: Hej Josefine här!Det var först eftersom att jag inte var i stallet alla dagar i veckan, och det hände inte mycket från min sida så jag tänkte ta en paus. Ellinor funderade på att fortsätta blogga själv men det blev så att båda tog en paus som skulle vara till sommarlovet.
Men jag slutade då rida Acke utav olika skäl, som du kommer få reda på om du fortsätter läsa bloggen sen :)
rwl.blogg.se

2012-08-14 @ 09:55:51
URL: http://teamlabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0