Wohoo!

Tagga dåå!

Ligger här i min säng och är sjuk, men tanken på att få hämta min bebe i morgon gör allt så mycket bättre!

Vi ska egentligen på utflykt med skolan i morgon, men med tanke på hur jag mår så är det bättre om jag stannar hemma och vilar så det inte blir sämre, får självklart se hur jag mår i morgon men det kanske blir så att jag åker hem tidigt och vilar hemma.

Nu skrev jag en massa onödigt som ni kanske inte vill veta, men jaa ..
Jag kommer börja uppdatera bloggen nu när Bosse kommer och jag hoppas att josse gör det samma när hon hämtat sin häst på lördag!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nejmen sedär! Det finns lite liv på bloggen! :') Jag kommer och våldgärstar er lite senare.. Då ska jag få se på Bosse Bus, bara så du vet! ^^

2012-08-25 @ 12:37:02
URL: http://sannaaltesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0