Skola!

Nu börjar skolan "på riktigt" för oss på höglanda. Vi följer schemat nu till skillnad från förra veckan då vi bara gick  någon timme per dag. 
Känslan som kommer när man får sin mattebok är ju alltid lika underbar! Haha skämt åsido så är inte matte mitt bästa ämne, jag räknar ut allt i huvudet men orkar inte skriva ner det på pappret så då slarvar jag och skriver fel istället!

Men jag ser fram emot dessa skolåren, jag har blivit otroligt skoltrött men vi har mycket praktiskt vilket gör allt mycket härligare!

Nu i villan går det tyvärr sjuka så näsan hela huset är sjukt. Jag har klarat mig men min kära blogg/rumskompis mår inte lika bra och orkar inte så mycket. Därför är det förståligt att hon inte orkar blogga, hon ligger just nu och sover ;)

I morgon blir det hoppning på schemat, vi får fråga runt och se om någon kan ta lite bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0