Sjuk ..

Hallå där!
Hoppades ju på att jag skulle bli bättre under dagen, men jag har bara blivit sämre tyvärr.
Det är nu man vill ha sin mamma här som kommer upp med te några gånger under dagen!
Men nu är det dags för mig att ta steget ut i vuxenvärlden och faktiskt ta hand om mig själv!

Jag gick ut till Bosse runt 12-tiden för att slänga på honom ett regntäcke då han gick ute på eftermiddagspasset, vill så gärna klaga lite på det men jag ska hålla det borta från bloggen.
Senare på kvällen red Josefine ett pass på honom, hon kan få skriva om det själv sen.

Jag märker verkligen att han är ovan med den korta tiden ute i hagen, men snart kommer han få stå ute dubbla pass och jag hoppas att han blir lättare att rida då och att han inte blir lika stel.
Men om jag orkar så ska jag rida igenom honom i morgon, han är väldigt pigg nu och han får INTE ta ut sin energi på att springa rakt fram, utan han ska använda sin energi till att arbeta med ryttaren .. det är dock lättare sagt än gjort. Men jag kämpar!

Nu ska jag fortsätta kolla på film, vilket jag har gjort ungefär hela dagen!
Får se om jag får någon chans att släppa Bosse i ridhuset i morgon och då kanske jag kan knäppa några bilder på honom så ni får lite fräscha bilder!

Ha det! 


Hehe, bara för det kom jag på att jag har nya bilder från senaste tävlingen, vill ni se? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0