Linus idag

Det blev en kort liten uteritt idag, vi red till kungsbacka Ridklubb och kollade lite och red sedan hem igen och in i ridhuset. 

Jag red ett ganska kort pass i ridhuset för att känna lite på honom bara, och allt kändes bra! Han var självklart väldigt nyfiken eftersom han aldrig varit i det ridhuset, och inspekterade alla väggar och hörn till fullo.
Men när det slutade vara intressant så fokuserade han bättre på mig och fick en fin form.
Han kändes helt ok och lyssnade bra på mina vikter och hjälper, så det börjar ju riktigt bra!

Det blev ingen fotografering men här får ni en mobilbild från Linus box.


Nu ska jag gå ner och vara social med mina kära kompisar, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0