Gårdagens uteritt

Igår red jag, Ellinor och Emma ut på våra hästar i skogen. Det finns inte många bra ridvägar här, men vi lyckades hitta en bra väg i skogen och virrade runt där en stund. Vi fick rida över en åker in i skogen, där det fanns sjukt många stigar åt alla håll! Vi kom ut på en grusväg på andra sidan skogen en bra stund senare, och red på den tills vi hittade oss hem.

Det var den enda vägen än så länge som jag vet om som inte det bara är asfalt på så där kommer jag rida igen.
Efteråt gick jag och Ellinor in till ridhuset och red en stund där för att joba hästarna lite. Linus behöver jag jobba lite kondition med så han får rida lite i intervaller. 
 
Jag uppdaterar mer efter hoppningen i eftermiddag och har förhoppningsvis bilder från träningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0